vineri, 6 iunie 2008

Parlamentul R.Moldova

31 mai 2008...
Mai am o multine de lucruri de facut...
Dar iau un taxi si vin direct la Parlament...
Membrii Juriului International si cativa sefi de delegatii straine deja ma asteapta...
Dansii sunt foarte bucurosi ca am organizat intalnirea
cu dl Marian Lupu, presedintele Parlamentului...
(Unele persoane vor folosi precis pozele de la aceasta intalnire
in inters propriu, am gandit eu atunci,
fara sa-mi dau seama pana unde ajunge prostia omeneasca.)
Dupa intalnite - sunt si mai bucurosi...
Descoper ca Micul Print a devenit o carte de vizita a Moldovei...
Dl Marian Lupu la acesta intalnire s-a intrecut pe sine...
Pe cat e de sever, uneori, la sedintele parlamentului...
si cat de vesel, bine dispus, a fost la intalnirea cu
membrii Juriului International de la Micul Print...
S-a dialogat intro perfecta limba romana, rusa, engleza, franceza...
Atat de prieteneste i-a imbratisat pe doi tineri ai delegatiei,
de se crea impresia, ca sunt prieteni de-o viata...
Energia pozitiva transmisa de mesagerii atator tari poate
sa-l ajute pe dl Marian Lupu sa devina la anul Presedintele R.Moldova,
zise unul dintre tineri.
Romania, Adigheea, Moldova, Turcia, Armenia,Portugalia, Ucraina, Federatia Rusa...
Eu nu am comentat, nu am aruncat nici o replica, deoarece, la aceasta tema,
deja ma exprimasem intr-un interviu...
Eu, ca un Ambasador popular, ce sunt, ma gandeam sa le mai ofer
membrilor Juriului International, ceva original,
ca sa-si creeze o impresie buna despre Moldova si oamenii sai...

Ganduri ale Renatei Verejanu

Niciun comentariu: